Saturday, March 8, 2008

Stampin' Night at Kim's

I had a wonderful time out last night with the girls for a stampin' night at Kim's. We did three projects - a beautiful little basket, a sweet little Easter Bunny chocolate bar sleeve....I'm sure my girls won't like those at all! lol :) Our final project was a tri-fold card using my favourite colours! I didn't pick the colours, honest! It's been a while since I've made one of these tri fold cards, they're a fun card to make. Deborah is hosting the next stampin' get together and she came up with a new card challenge and we have to bring our card that night. It's to make some sort of fun-fold card...just a card that has a different fold to it than the traditional card. Humm, I'll have to think about it...oh I know exactly what I'm gonna make. You'll have to wait to see it, though! Nah, nah, nah, nah, nah! lol :)

A sweet little basket and Deborah actually gave me her basket, too, so that I'd have one for each of my girls. I'll give them to them for Easter, I know they'll be thrilled, they love little baskets to hold their treasures in! Thanks again, Deborah! :)
A little Chocolate Bar Sleeve...gotta get a Hershey Dark Chocolate bar to slip inside.

Kim gave each of us a beautiful card for coming over and this is the gorgeous card that I got from her. I love the vintage look to it and the peach and green colours compliment each other so well. The buttons add a fun touch. :) Thanks so much for having us over, Kim, and for the lovely card and the 'to-die-for' slice of Peanut Butter Pie! Gotta get that recipe! It tasted sinful, but came from the Splenda cookbook, so really it was quite sinfree! I should have had two pieces!!! lol :)
We also each brought our Colour Challenge cards last night and I drew Val's name and she drew mine. This is her beautiful card that I got to keep. Check it out, it has my favourite green in it! Funny enough, I think it turned out that for each card received, we got a card that included the colours that we weren't allowed to use! We all thought that was pretty amusing! I really like the soft colours of Val's little square card and the daintiness of it. Just beautiful! Thanks, Val! :)
Thanks for stoppin' by! :)

4 comments:

Corie said...

WOW -- I love all of these.

BTW -- love the new look of your site!!

Ila said...

All are Fabulous...I love that card though...the design is wonderful!

Beth Norman said...

You made some really nice projects. Kim was so sweet to give you a card.

Nancy Grant said...

Looks like you all had fun!

:-)